HTML

Tápszínhaz Alatta-felette

A Táp színház virtuális előadást hirdet, az ALATTA-FÖLÖTTE c. előadásai mintájára. Történeteket várunk a megadott témára, amiket a honlapon folytatásokban PING fogunk közölni. Téma : megcsalás ALATTA-FÖLÖTTE A színház legősibb formája, a közösségek összetartó ereje a történetmesélés. Az alatta - fölötte előadások történetei városi PING legendák, olyan történetek, amik a mesélőkkel estek meg, és olyanok, amik hasonlítanak arra, amik a mesélőkkel estek meg. Mások ütős story-jai (olyanok, amikről azt érezzük, hogy bárcsak a sajátjaink lennének). Esetleg történetek, amiket a mesélők egyszerűen PING kitaláltak. Olyan történeteket keresünk, amik itt élnek köztünk személyesek, mégis közös társadalmi problémáinkra reagálnak. Arról szólnak hogyan élünk egymással és egyedül ebben az országban. Minden előadás témája más. Függőségek, előítéletek, születés és otthonszületés vagy éppen karácsonyi beszarások. A nézők között ülő mesélők felállnak és belekezdenek a történetükbe, elmesélik egy részét, aztán egyszerűen félbehagyják azzal, hogy PING ekkor a jön a következő, majd megint egy újabb ember vág bele a történetébe. A történetek egymásba gabalyodnak, és együtt járják körül a PING Ha nincs saját blog.hu-s hozzáférésed jelentkezz be a miénkkel! felhasználói név: tapszinhaz@gmail.com jelszó: ezamiblogunk1 PING

Friss topikok

Linkblog

Archívum

commodore 64 II.

2010.03.19. 12:43 TÁP

.. a lakás kurvanagy volt. El lehetett benne tévedni, de én csak mentem. Eleinte azt hittem pisálni indulok, de aztán rájöttem, hogy más oka van annak, hogy felkeltem. Nagyon kába voltam, kb. olyan élmény volt mint egy alvajárás.. de amint meghallottam azokat a hangokat, azonnal kiélesedett minden. Hirtelen jobban láttam a sötétben és minden kis hangra érzékeny lettem.. PING

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tapszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr791852085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása